[LINUX:11747] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11747] Re: www.Micropsoft.com
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 11:42:25 EET

gir istanbulda 1 bilgisayarciya
ama doru duzgun 1 firma olsun
buyuk bi yer yani..
PC iste adamlar Windows da veriyolar yaninda
bilmem kac $ koyuyolar aninda
istemessen Linux kullaniyorum desende.. mecbursun diyor
ve satmiyor..
ya oyle alacan ( icinde patliycak ) yada almayacan ( napcan peki ? )
eminligi yok bu konunun
X firmaya gittim bole dediler
Y firmaya gittim yine bole dediler
bu artik 1 kanun olmus..