[LINUX:11744] Re: turkce klavye

Subject: [LINUX:11744] Re: turkce klavye
From: Fuat Aktoprakligil (fuata@tr-net.net.tr)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 10:36:12 EET

Merhaba,

   linux'u her baslattiginizda herhangi bir keymap
   kullanmak istiyorsaniz "linuxconf" komutunu calistirin
   gelen menu altindan "Features" gelin oaradan "Keyboard
   map" seceneginden stediginiz klavyeye secin. Onaylayarak
   cikin size burada zaten makinanizin her boot edilisinde
   bu klavyeyi yukleyecegi uyarisini yapar.

   Windows altinda turkce klavye kullanimi ile ilgili
   herhangi bir problemin varsa yardimci olmaya calisirim.

   -fuat