[LINUX:11731] turkce klavye

Subject: [LINUX:11731] turkce klavye
From: Necdet YUCEL (necdeath@yahoo.com)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 04:44:04 EET

bende Turkish Latin-5 (iso8859-9)'u odtu den cektim.
Corel Linux kullaniyorum. Garip turkce karakterlerden
baska birsey göremedim. linux.org.tr den indirdigim
fontlarida ne yeptiysam kuramadim. Star Officede de
turkceyi secmeme ragmen hala ingilizce yaziyorum.
Nasil turkceye gecildigini bilen birisi yardim ederse
memnun olacagim.