[LINUX:11728] webserver

Subject: [LINUX:11728] webserver
From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Thu 30 Dec 1999 - 03:30:46 EET

Oncelikle tesekkurler..
Benim uzerinde calistigim ven sitesi bir serverde
amerikada duruyor ben ordaki index html de veya
digerlerinde dir tanimlamasi yaparken /image/araba.gif
seklinde yapiyorum ;yani nerde olursam olayim once
roota dus ve ordan image nin altindaki araba.gif e
yonel anlamina gelen bu tanimlala kendimixze
kurdugumuz linux server de olmuyor ben
http://server.server/~ben
diyince her yerde oldugu gibi gidim
/ben/wwwhome/index.shtml yi bulur bendede buluyor ama
bu index de bulunan linkler yukardaki /image/araba.gif
de ornek vereyim benim root'um degilide makinanin root
da yani /image/araba.gif oluyor ;ama sanirim unixde ek
tanimlamalarla benim rootumun /ben/wwwhome/ olmasi
saglanmis
bu olayin linux da ki karsiligini bilen varmę
Cok Tesekkur ederim !