[LINUX:11706] Re: s3 trio 3d/2x

Subject: [LINUX:11706] Re: s3 trio 3d/2x
From: Ozan Ozkara (ozan@linux.org.tr)
Date: Wed 29 Dec 1999 - 15:42:57 EET

bence bu gorus yawas yawas degisiyo, buyuk software sirketleri artik yawas
yawas linux` a ale atiyorlar.....

Checkpoint in bir analiz toolu var 10000$ lik linux`a port etti gene ayni
fiyada satiyo, yakinda check point firewall-1 for linux cikicak oda....
aynis sekilde ve bunlarin devami gelicekdir....
donanim ureticileri artik linux uzerine ciddi bir sekilde yatirim
yapiyorlar, microsoft`un en basindaki durum su an linux`un basinda ama
ibre yawas-yawas linuxda donmekde hatta hizli bile sayilir yani......

Iyi calismalar
ozan