[LINUX:11687] PHP-Mysql Programlama Kaynak Kod Ornegi

Subject: [LINUX:11687] PHP-Mysql Programlama Kaynak Kod Ornegi
From: kursat (kursat@ttnet.net.tr)
Date: Wed 29 Dec 1999 - 02:28:32 EET

Selam,

Asagidaki linkte, PHP ve Mysql ile yazilmis bir program ornegi
bulacaksiniz. Bu programi ben, Internet cafe'de kullanilmak uzere
hazirlamistimn. Gelenin gidenin hesabini tutmak icin kullaniliyor. Hem
PHP ve Mysql kullanimi ogrenmek hem de kullanmak icin, yararli
olabilecegi dusuncesiyle url'i veriyorum:

http://www.onlinegroup.net/cafe/cafe.tar.gz - kaynak kodu.
http://www.onlinegroup.net/cafe/giris.php3 - programin arayuzu.

Saygilar.

--

Yusuf Kursat Tuncel Alcatel-Teletas TTnet Project Group