[LINUX:11682] Re: Samba

Subject: [LINUX:11682] Re: Samba
From: Vasfi UYSAL (vasfi@bornova.ege.edu.tr)
Date: Tue 28 Dec 1999 - 22:27:08 EET

bu olay linux ve windowsun karsiya gönderdikleri sifreyi gönderis seklinden
kaynaklaniyor
windows makinada (umarim 95 yada 98 dir ) registry editörü ile sunlari
yapmalisin

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\VNETSUP

buraya EnablePlainTextPassword isminde bir dword ekleyip degeri
default 0 geliyor onu 1 yapip makineyi restart et..

kolay gelsin......