[LINUX:11674] Re: [Re: hylafax-whfc]

Subject: [LINUX:11674] Re: [Re: hylafax-whfc]
From: Ahmet Aksoy (ahmetax@netscape.net)
Date: Tue 28 Dec 1999 - 14:52:36 EET

Merhaba,
Onerdiginiz yontemi uygulayinca, password sorunu cozuldu. Tesekkurler.
Peki, sorulmasini engelledigimiz, neyin passwordu idi? Bilginiz var mi?
Selamlar.
Ahmet

"Egemen BAL" <ebal@tradesoft.com.tr> wrote:
Oncelikle belirteyim slackware de kurmustum. Red de de bisiyin
farkediceginiz sanmiyorum cunku farkli pek bi konfigurasyonu yok.

/var/spool/fax/etc/hosts dosyasina clientinizin hostname ini ve ip
numarasini yazarsaniz password sormaz....

Yakinda tam cozumunu burda yayinlayacagim. Henuz yazmak icin vaktim olmadi.

Iyi calismalar..

ebal@tradesoft.com.tr