[LINUX:11645] Re: micropsoft

Subject: [LINUX:11645] Re: micropsoft
From: Taner Akbulut (akbulut@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Mon 27 Dec 1999 - 18:01:59 EET

> windows zaten rezalet bir işletim sistemi bunu bi de ilan etmneye ne gerek
> var ki ? bu site tamamen gereksizlik. windows yerine DOS'u tercih ederim
> 32 bit desteği olsa sadece DOS çalışırım allahıma kitabıma am maalesef bu
> yok :((
> sizlerin bunu bir site kurarak şunun burası kötü, ayşenin burnu büyük,
> velinin kulakları keğçe vs. vs. gibi şeyler demeye geliyor eğer bu bi
> linux listesi ise ve amaç linux ise başkalarına çamur atarak değil
> linux'un özelliklerini daha iyi anlatarak olur bence bunu bir düşünün
> isterseniz
        Siz boyle diyorsunuz ama benim konustugum bazi insanlar Windows
98'in hic gocmedigini mukemmel bir isletim sistemi oldugunu gocmelerin
sadece kullanicilarin cok yuklenmesinden kaynaklandigini iddia ediyorlar.
Ve bunu o kadar samimi soyluyorlar ki nerdeyse gordugume degil adamin
soyledigine inanasim geliyor. Ve bu adamin microsoftla uzaktan yakindan
alakasi yok. Yani satis departmaninda felan degil.
        Demek ki bazi kisilerin gozlerine bazi seyleri sokarak gostermek
gerekiyor. :)(