[LINUX:11606] nt yerine geçecek linux..

Subject: [LINUX:11606] nt yerine geçecek linux..
From: osman (osmany@iname.com)
Date: Sun 26 Dec 1999 - 01:09:58 EET

selamlar,
şirketimizde ana makina olarak kullandığımız bir nt sistemimiz var.
nt'yi linux ile değiştirmek istiyorum. terminaller win98.

sistemin verdiği hizmetler ;

kendi harddiskindeki kullanıcı klasörlerini yetkili kişilere
paylaştırmak,
kullanıcıları disklerini sadece yetkili kişilere paylaştırmasını
sağlamak,
(bu ikisindeki önemli nokta, kişinin sadece yetki verilmiş dosyalara
ulaşabilmesi)
kullanıcılara otomatik ip vermek,
şirketiçi mail işlerini yürütmek,
(terminaller outlook2000 kullanıyorlar)
internet mail işlerini yürütmek
(her kullanıcı için bir e-mail adresi ile),
internet erişimi sağlamak,
faks paylaşımını yapmak,
saha elemanlarının sisteme internetten erişimini sağlamak
(statik ip ile),
proxy hizmeti görmek,
uzaktan yönetim sağlamak,

sanırım bu kadar, ama unuttuklarım olabilir.
bu işleri görecek bir linux'u hangi bileşenlerle yapabilirim?
bana bu konuda yardım edecek birisi var mı?

Osman