[LINUX:11601] modem initial

Subject: [LINUX:11601] modem initial
From: baris bosver (hbaris_77@hotmail.com)
Date: Sat 25 Dec 1999 - 15:39:42 EET

Merhaba, benim sorunum modemle ilgili, linux konusunda hic bilgim yok ama
gecen gun bir arkadasimdan SuSE 6.2 yi alip kudum kurulumunda modem icin
sorulan porta com3 dedim zaten win altindada ayni portta calisiyodu, sonra
sorunsuz kuruldu ve kPPP ile gerekli ayarlamalari yapip baglanmak istedim
device olarakta ttyS2 yi sectim ama modem ready diyor sonrada modem
initializing diyip orta takiliyor ne kadar beklediysem olmadi. Bazi gecikme
settingleri var kPPP de onlardan olmadiginida biliyorum. Querry Modem
dedigimde AT1, At2 ve digerlerine hicbisey gelmiyor o textlerin hepsi bos.
Diger device larida denedim ama yapamadim. Yardimci olursaniz sevinirim