[LINUX:11597] tartismalar hakkinda...

Subject: [LINUX:11597] tartismalar hakkinda...
From: Serdar Kardan (serdark1@hotmail.com)
Date: Sat 25 Dec 1999 - 10:40:11 EET

Merhabalar,
Ben daha oncede linuxla ilgili sorularim icin listeye mail attim ve ertesi
gun birkac kisiden birden cevap geldi. Bu haliyle listenin tam olmasi
gerektigi gibi calistigini dusunuyordum. Ama donem donem gereksiz buldugum
Netscape - IE ya da Windows - Linux benzeri tartismalara sahne oluyor
liste(miz). Kisacasi ben artik mailbox'ima bu tarz maillerin gelmesinden
sIkIldim. Bu tarz mailleri silmeye calismak ise fazladan zaman kaybi. İsime
yarayan mailleri arada secmekte bazen zorlanir oldum. Sizce de fazla
uzamiyormu bu tarz tartismalar. Bu kisisel bir saplanti degil. Amac bilgiyi
paylasmak saniyordum ama zaman zaman ego tatminine bile dönuyor konusmalar.
Bende fazla uzatmadan kesecegim. N'olur sizde fazla uzatmayin dostlar. Bu
durumlarda lutfen olabildigince ozel yazisin olmaz mi ?

Sevgiler, saygilar...
Serdar KARDAN