[LINUX:11582] Re: SMBMOUNT lutfen yardim edin

Subject: [LINUX:11582] Re: SMBMOUNT lutfen yardim edin
From: BAHADIR ARMAGAN (barmagan@transvaro.com.tr)
Date: Fri 24 Dec 1999 - 21:07:45 EET

iyi ama ozaman PDC'den passwordumu kaldirmam lazim... sonucta security =
share yapilsa da bir share'e ulasmaya istegi geldiginde share'e sahip makina
PDC'ye kullanicinin sifresini sorgulayacaktir... sonucta ya passwordu
silicem (savunma sektorunde calistigimi dusunursek ki bu pek mumkun degil)
ya da benim yerime passwordu girecek bir script bulucam. Henuz kendim
yazabilecek teknolojiye sahip degilim :))

Sunu kastetmistim. smb.conf ayar dosyasinda security = user'dan
security = share'a gecis yaptim. Boylece herhangi bir kullanici adi
belirtmek zorunda kalmiyorum.

smbmount file://server/share /baglamanoktasi -N yeterli oluyor bu sekilde.
Bu satiri da /etc/rc.d/rc.local'a yerlestiriyorum. Boylece acilista
istedigim dizini bagliyorum.

Bu arada, DNS ayarlarinizin _kesinlikle_ tam olmasi gerekiyor. Aldiginiz
hatayi da buraya gecerseniz detayli olarak yardimci olabiliriz. Hata
mesaji yokken, yardim etmemiz pek mümkün olamiyor.

Kolay gelsin
Görkem