[LINUX:11573] Re: SMBMOUNT lutfen yardim edin

Subject: [LINUX:11573] Re: SMBMOUNT lutfen yardim edin
From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 24 Dec 1999 - 15:10:23 EET

> Cahilligimi bagislayin user-level'dan share-level'a aktarmakla neyi
> kastediyorsunuz?
> Acilista baglayabilmek icin yaptiginiz islemlerin ayrintisini gonderebilir
> misiniz?
> tesekkurler
> not : ilk mailim gitmedi galiba... ya da maillerin gecikmesi hat safhaya
> ulasti :(

Sunu kastetmistim. smb.conf ayar dosyasinda security = user'dan
security = share'a gecis yaptim. Boylece herhangi bir kullanici adi
belirtmek zorunda kalmiyorum.

smbmount //server/share /baglamanoktasi -N yeterli oluyor bu sekilde.
Bu satiri da /etc/rc.d/rc.local'a yerlestiriyorum. Boylece acilista
istedigim dizini bagliyorum.

Bu arada, DNS ayarlarinizin _kesinlikle_ tam olmasi gerekiyor. Aldiginiz
hatayi da buraya gecerseniz detayli olarak yardimci olabiliriz. Hata
mesaji yokken, yardim etmemiz pek mümkün olamiyor.

Kolay gelsin
Görkem