[LINUX:11566] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11566] Re: www.Micropsoft.com
From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 24 Dec 1999 - 09:32:11 EET

> AmAC : Windows tek OS degildir..
> AMAC 2 : Linuxun Yayilmasi
> AMAC 3 : C C++ Flash ve yeni baslayanlar icin Linux
> dersleri

  Kesinlikle dogru yapildigi surece bu anlatilanlar
cok guzel. Hala destekliyorum, bu anlatilanlar
cercevesinde yapildigi surece.

> artik windows olmadan makine satmadiklarini
> biliyormusunuz ?

  Bu da aslinda gozden kacmamasi gereken COK onemli
bir nokta...

> ya eger siz dersenizki sitenin adi bile
> micropsoft.com bu ne peki..
> o bir web designing ve software grubu :) 97 yilinda
> 1 arkadasim tarafindan
> kuruldu..
> isme bakip yorum yapmak dogrumu ?
> once icerigine bakmak gerekmezmi ?

  MS le alakasi olsun olmasin, ben bu siteyi biliyor
olayim olmayayim, benim bilgisayar bilgim cok ustun
olsun ya da hic olmasin, www.mikropsoft.com adresini
duydugum zaman " iste bir MS dusmani site daha " diye
dusunmekten kendimi alikoyamam. Isim MS den gelmiyor
olabilir, ama onyarginin onune gecemezsin ! Hele bi de
adresi browserima yazip soole bi goz atarken "MS
buglari ! Cokmus ekran goruntuleri " gibi basliklar
gorunce, sitenin asil amaci ( windows tek OS degildir
) yerine " kahrol windows " mus gibi dusunmemi ne
engelleyecek ? Peki ben boyle bi dusunceyle ( internet
herkesimden herkese hitap eder ... ) browserimda ki X
tusuna basinca, kacirdigim " C dersi , flash " vs yi
nasil fark edecem ? Kurunun yaninda yas yanar gibi
olmaz mi ? Ki uluslararasi platformda bir site yapmayi
dusunuyorsun ...