[LINUX:11559] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11559] Re: www.Micropsoft.com
From: bbolat (bbolat@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Fri 24 Dec 1999 - 06:09:08 EET

> karismiim diyorum ama yinede yaziim ,
> bence bi mali tanitmak (genel konusuyorum) için baska birisininkini
> kötülemek hiç bir zaman sonuç vermez eger elindekini insanlara tanitmak
> istiyorsan baskasininkini kötülemeden bunu yapmak en mantiklisi bence
> arti sanirim senin bahsettigin site (ki ismindende açikça belli oluyor) bir
> linux sitesinden çok bir anti M$ sitesi olacaga benziyor ..

ya aslinda gene off topic olduk gidiyos ama micropsoft un amacı MSi kotulemek
olsa bugfix ten hic bahsetmezdik. arti site tam bi linux sitesi de olmayacak.
daha cok sanal egitim gibi. yani c,c++,javascript,dhtml tutorlari, linux
helpleri vs. ms buglari da dikkat basinize boole bisi gelirse soole yapin gibi
olacak. bence yararli bisi. misal daha once kurup calistirdigim borland
cbuilder'i ayni makineye kuramiyom. salak bi sekilde freeze oluyo ve sebebini
cozemedim. simdi birileri bu olayi cozse de (ben cozemedim.)bak kardesim boole
bi yol var dene istersen dese fena mi olur??? ha neden linux tanitimi derseniz,
ben linuxu seviyom. ufak scriptler filan yaziyorum, yakinda nete koyacam.
ekibin kalani da linuxu seviyo. bi programci olarak (evet, MS ustunde program
yaziyorum) MS urunlerini fazla ticari buluyorum. adamlarin tek dusunduu para
kazanmak. en basitinden adamlar antitrust davasindan yargilaniyo. size
sistemden atamayacaginiz seyler satiyo, ustelik o urun birsuru hata iceriyo.ve
buna karsi yapabileceginiz hic bisi YOK! e illa ki memnun edicekse sizi linux
buglarini da koyariz siteye, (fixleriyle beraber) odesiriz. ok?