[LINUX:11545] "Linux-Shop"

Subject: [LINUX:11545] "Linux-Shop"
From: Kutay Kesim (kutay@tr.debian.net)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 23:50:08 EET

Selamlar,

Debian-tr yepyeni bir servisle sizleri bulusturuyor. Art?k Debian-tr
?zerinden online al?isveris yapma olanagina da sahipsiniz. Genis bir urun
yelpazesine cazip fiyatlar ile erisim olanaginiz var artik! ?ste adresimiz:

http://www.tr.debian.net

Sitemizde bulabileceginiz urunler program cd'lerinden egitim cd'lerine hatta
t-shirtlere kadar uzaniyor.

Kurulum cd'miz Debian 2.1r4, odullu Red Hat Linux isletim sistemi Redhat
6.1, ozelliklele yeni baslayanlar icin pek cok kolaylik getiren Mandrake
6.1'in yaninda Slackware 7.0, Corel 1.0 gibi programlara ulasabilirsiniz.
Bunun yanina cd'li ya da cd'siz olarak Debian-tr'in Temel Egitim Kurs
yazilimi sizleri bekliyor.

Daha neler mi var? Cok cesitli Linux T-Shirt'lerimiz ve boy boy muhtesem Tux
Penguen'leri sizleri bekliyor. Kullanimi kolay sanal alisveris sepetimiz ile
on-line magazaciligin tadini cikarin.

Bize ugrayin ve Debian-tr'nin yeni yuzuyle tanisin.

Kutay Kesim
Debian-tr Marketing