[LINUX:11538] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11538] Re: www.Micropsoft.com
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 21:06:27 EET

>Bu sitenin zarar getirecegin savunmussunuz..
>Bunu nereden cikariyorsunuz ?

Bence hicbir zarar getirmez. Daha dogrusu birakin isteyen istedigini
yapsin. Eger yapilan siteyi begenmezseniz siz de alternatif bir site
hazirlarsiniz. Cok seslilik. :)

Sonucta bu site linux.org.tr gibi resmi bir site olmayacak, bu konuda
sadece 1 site hakkimiz filan da yok. :) Oyleyse bu kadar elestiri neden?

Bu arada belirtmeliyim ben de MS hakkinda konusmayi sevmiyorum ve sadece
buna dayali bir sitenin pek de bir ise yaramayacagini biliyorum. Ama
adamin biri kalkar biraz ondan biraz bundan caninin istedigi gibi bir
site yapar. Beni de ilgilendirmez. Icerik olarak iyiyse desteklerim de.

Aslinda boyle sitelere iyi kotu demeden biraz desteklesek fena olmaz.
Malum internet'te Turkce icerik cok az.

Bir de bu site sanki cok kotu olacakmis da olsun diyormusum gibi
olmasin. Lamerlik olmadigi surece bu tur bilgi veren siteleri severim...

Gorusuruz

Alper Oguz
alper@eksen.com
uin: 4073197