[LINUX:11504] XF86 vs. Diamond Fire GL1

Subject: [LINUX:11504] XF86 vs. Diamond Fire GL1
From: M. Taylan Baysefer (mtb@ogu.edu.tr)
Date: Wed 22 Dec 1999 - 16:39:40 EET

Selamlar,

oncelikler hardware bilgilerimi vereyim...

IBM Intelistation E Pro
IBM G74 (6547-6BN) Monitor
Diamond Fire GL 1 AGP Gfx Card

bu konfigurasyona Red Hat 6.1 kurdum. Sistem Genel olarak dertsiz. ufak tefek
performance tuning ve patch falan apply etmem lazim falan.

XF86 kurmaya kalkinca bir turlu kuramadim...
Standart svga server i kullanmaya calisinca 320 * 200 de 256 renk de calisiyor ve
bir turlu ekran cozunurlugunu degistiremedim...

SuperProbe calistirinca sistemi crash ediyor. Bildigim her seyi denedim ama sanirim
bildiklerim yeterli degil...

yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

MtB