[LINUX:11478] Re: Macintosh uzerinde Linux

Subject: [LINUX:11478] Re: Macintosh uzerinde Linux
From: SERTKAYA BARIS (e1097757@ceng.metu.edu.tr)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 22:21:46 EET

> Herkese selamlar!
>
> Macintosh kullanan biri olarak araniza yeni katildim. Aramizda benim gibi
> Macintosh kullanan ve Mac uzerine Linux yukleyen arkadasimiz varmi?
> Performansi nasil?

  Merhaba,

  PowerMac 8100/80 gibi biraz eski bir macintosh uzerinde linux kullaniyorum.
  24 MB bellek ve yaklasik birer GB'lik iki tane scsi diski var.Disklerden
  birinde System 7.5.3, digerinde de Mklinux var.

  Mklinux gayet guzel calisiyor, ama KDE calistirirken biraz zorlaniyor.
  Mklinux'un kurulumu da oldukca kolay.G3 gibi daha yeni bir macintoshun
  varsa linuxppc kurabilirsin.Mklinux biraz daha eski mac'lar icin.
  Daha fazla bilgi icin http:///www.linuxppc.org, http://www.mklinux.org ve
  http://www.mklinux.apple.com adreslerine bakabilirsin.

#!/usr/bin/perl |
use Tranquilizan; |