[LINUX:11466] Job-Database

Subject: [LINUX:11466] Job-Database
From: Kutay Kesim (kutay@tr.debian.net)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 15:39:43 EET

?? olanaklar? veri taban? Debain-Tr'nin ?cretsiz bir servisidir. Hem i?
arayan profesyonellerin, hem de eleman arayan ?irketlerin kullan?m?na
sunulmu? bu ?cretsiz servise;

http://tr.debian.net/job.php3

adresinden ula?abilirsiniz.

?? arayanlar sayfadaki linki kullanarak, eleman arayan ?irketlerin
ilanlar?na ula?abilecekleri gibi, sahip olduklar? bilgi ve donan?m? veri
taban?na kaydederek ?irketlerin kendilerine eri?imini de sa?layabilirler. Bu
forma eri?im i?in "?lan vermek istiyorum" linkine t?klaman?z yeterli...

Eleman arayan ?irketler de bu hizmetten firma bilgilerini ve i? tan?mlar?n?
i?eren, yine "?lan vermek istiyorum" linki alt?nda eri?ebilecekleri formu
doldurarak veri taban?na on-line kaydolabilirler. Ayn? zamanda veri taban?na
kay?tl? i? arayan ki?ilerin bilgilerine de ula?abilir ve gereksinimlerini
kar??layabilcek elemanlarla irtibata ge?me ?ans?n? elde edebilirler.

?? ve eleman arayanlar? bulu?turmay? ama?layan bu ?cretsiz servisimize t?m
profesyonelleri davet ediyoruz...