[LINUX:11467] RE: Ynt: FW: Re: ms

Subject: [LINUX:11467] RE: Ynt: FW: Re: ms
aunal@tee.com.tr
Date: Tue 21 Dec 1999 - 15:00:40 EET

yanliyorsunuz. o dosyanin viruslu oldugunu cok onceden biliyorum.
gelen bir mailin ekinde gorunce listedekileri uyarmak istedim. reply
ederken eger ekteki dosyayi silersem hangi
dosyanin ne oldugu konusunda anlasilamama durumu olabilir diyerek.
ekindeki exe yi silmeden gonderdim. herhalde ekteki dosya
virusludur diye yazan bir mailin ekindeki dosyayi acacak
kadar aptal insanlar yoktur bu listede diye dusunuyorum.
o zamanda bunu gondermekte bir mahsur gormedim. yoksa bana
bulasmisda kendini habersizce maile ekliyromus falan gibi
teorilere gidinceye kadar sanirim reply edilmis olan maili
okumak olup biteni anlatirdi.
tovbe! bir daha bu listeye virus var diye uyari gondermeyecegim.
saygilar.