[LINUX:11463] Re: Ynt: Re: GNOME mi KDE mi?

Subject: [LINUX:11463] Re: Ynt: Re: GNOME mi KDE mi?
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 14:10:32 EET

Himm,

Sanirim Enlightment ile ilgili ayarlari gozden kaciriyorsunuz. Yeni acilan
pencere otomatik focus edilsin mi ? gibi bolumler var. Buralardan
dilediginiz gibi ayarlayabilirsiniz. Bence her ikisi de guzel ve ben RedHat
6.0 da ikisini de kurup default gnome calistiriyorum. Boylelikle kullanisli
KDE programlarini da calistirabildigimden hic sorun cikmiyor.

Dogan Zorlu,
Grup Yazilim.