[LINUX:11455] Re: Licq 0.7.x

Subject: [LINUX:11455] Re: Licq 0.7.x
From: Ozgur C. Demir (ocd@mail.koc.net)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 09:45:59 EET

On Sat, 27 Nov 1999, Tanzer Genc wrote:

> [...]

Bitmis bir tartismayi yeniden baslatmak istemem ama, Windows un bugunku
populerligine getirenin, Windows icin program yazan binlerce programci
(cok lamerca yazilmis programlar da dahil) oldugunu unutmayin, ayrica
Windows'a yuzlerce DLL atmak ile Unix'e library kurmak arasinda herhangi
bir pratik fark yok, kaldiki bu library ler daha common bir sekilde
kullanildigi icin (ve cogunlukla source free oldugu icin) handle
edilmeleri daha kolay ve sadece tek program tarafindan kullanilmiyorlar,
ayrica cogu zaman sistemde hazir kurulu geliyorlar.

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
Koc.NET