[LINUX:11453] Hylafax in tam kurulumu bulunmustur

Subject: [LINUX:11453] Hylafax in tam kurulumu bulunmustur
From: Egemen BAL (ebal@tradesoft.com.tr)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 07:25:09 EET

Dear News Group,

   Uzdunuz beni. okadar da mail atmıstım.(azcık sitem var :) neyseki buldum. tam kurulumuyla ilgili bir de how to hazırlıyorum. her sey tam calısıyor. ayrıca daha once bir arkadasımın dedigi gibi ps leri tiff e cevirmek icin rpm e gerek yok.. configurasyonlarla azıcık oynayınca mukemmel oluyor.

Yakında bu server a gonderecegim. haftasonunu bulmaz umarım. ee biraz dinlenim . 48 saat uykusuzluktan sonra..

Not:ufak bir hatırlatma . Slack 7 uzerinde kurdum. henuz redhat ta deneme fırsatım olmadı...
Iyi calismalar...

ebal@tradesoft.com.tr