[LINUX:11451] KDE mail client

Subject: [LINUX:11451] KDE mail client
From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 05:52:51 EET

Bir süredir mail için KDE içinde entegre olan mail client'i
kullanmaktaydim. Sendmail seçenegi ile normal çalismaktaydi. Çekirdek
derleme sonunda mail client mesaj gönderme haricinde yine normal ama bir
mail iiçin send edince kendini kapatip çikiyor. Neyi bozmus olabilirim
ve nasil normale döner?

Ayrica newsreader olarak krn denedim ama grup listesini almama ragmen
bunu görüp üye olma isini yapamiyorum.

Yardimlariniza çok tesekkürler...