[LINUX:11449] Re: Corel Linux

Subject: [LINUX:11449] Re: Corel Linux
From: Necdet YUCEL (necdeath@yahoo.com)
Date: Tue 21 Dec 1999 - 04:07:59 EET

      Bende gecen gun corel linux'u denemek icin
kurdum.Uzerinde windows kurulu bir makinada bolumleme
hic bu kadar kolay olmamisi. yazici haric her seyi
kendi tanidi.Yaziciyi da tanitmak zor olmadi. Cikti
bile aldim :) Mouse problemi paralel giriste oldu
bende PS/2 yi denedim problem kalmadi. Ethernet
kartini da kendisi tanimisti.TCP/IP ayarlarinida
kolaylikla yaptim. Zaten her sey Control Panelden
yapiliyor. Samba yi da calistirdim. Fakat internete
baglanamadim. Ses kartini da tanitamadim.
        Windowstan, internetten Star Office nin Linux
surumunu indirdim. Zipli dosya aciliyor,ama hepsini
denedim kurulum isi olmadi.
        Corel'e daha onca program kuran birisi
yardimci olabilirse cok memnun olacagim.
        Anlamadigim bir sey de Corel Linuxta driver
diye bir sey yokmu ? Varsa bu ayarlar nerden yapiliyor
? Yast'a benzer bisey goremedim. Yardimci olabilecek
herkese tesekkür ederim.