[LINUX:11417] NT to Linux

Subject: [LINUX:11417] NT to Linux
From: MURAT SAYGILI (saygili@altay.com.tr)
Date: Mon 20 Dec 1999 - 12:07:47 EET

Arkadaslar selam,

Nt üzerinde tutulan bir text dosyasini 10 dakikalik periyotlarla kontrol
ettikten sonra linux makinaya kopyalamak istiyorum. Bu linux makinada samba
kurulu.
bu kopyalama isini nasil yapabilirim. mesela /tmp dosyasi share edilmis
durumda ben NT makinadan bu dosyayi nasil /tmp dizinine 10 dakikalik
periyotlar halinde kopyalayabilirim neelr yapmam lazim tesekkürler.