[LINUX:11411] YANIT :KENDINIZI NE ZANNEDIYORSUNUZ

Subject: [LINUX:11411] YANIT :KENDINIZI NE ZANNEDIYORSUNUZ
ahmete@arcelik.com.tr
Date: Mon 20 Dec 1999 - 08:33:07 EET

Siz kimsiniz ve kendinizi ne zannediyorsunuz.Ne hakla beni boyle
terbiyesizce uyariyorsunuz.Size sonsuz derecede kizginligim var.Yaptiginiz
hatanin umarim farkina varmissinizdir.Aksi takdirde ben kime hesap
verecegimi ve bu sitde nasil sorularin sorulmasi gerektigini sizden kat kat
daha iyi bilirim Sayin KARAKAPLAN

Ben oyle zannediyorumkibenim hangi listeye uye olup alamayacagima karar
verebilecek en son kisi sensin