[LINUX:11387] Re: Linux & DataBase.

Subject: [LINUX:11387] Re: Linux & DataBase.
From: Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Date: Sat 18 Dec 1999 - 16:17:16 EET

MySQL icin emin degilim arayip bakmaniz lazim, ama PostgreSQL icin benzeri
bir olayi yapmistim.

Ecel DOSYASINI Dbase III / IV formatinda save edip, daha sonra

dbf2pg

ile INSERT edebliyorsunuz. hatta FIELD isimlerini ve uzunluklarini kendisi
otomatik ayarlayip sifirdan yaratabiliyor.
veya var olana ekliyor.

        dbf2mysql
inde ayni paket icinde var oldugunu saniyorum.
en kotu ihtimalle

        dbf2sql
kesin var.

http://ftpsearch.ntnu.no/

adresine girip, bu dosya isimleri ile aratin. mutlaka bulursunuz.

iyi calismalar...