[LINUX:11374] Re: Telnet & mc

Subject: [LINUX:11374] Re: Telnet & mc
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Sat 18 Dec 1999 - 00:21:39 EET

On Fri, 17 Dec 1999, Vedat Elçigil wrote:

> 1-Linux (Redhat 6,1) makineme win makineden telnet yapıp "mc" yi
> çalıştırdığımda mc ekranda düzgün görünmüyor. Acaba Telnet den mc yi düzgün
> çaliştirabilmenin yolu var mı..

Daha iyi bir telnet programIyla daha iyi gOrebilirsiniz zannediyorum.

> 2-Linux makineme Telnet yaptığımda (iç networkde) Linux dan tam 75 sn sonra
> telnet penceresi açılıyor .
> (Network hattında kesinlikle problem yok ! 100 Mb ethernet kartları var ,
> Cat 5 , 10/100 Mb switch kullanıyoruz)
> bu süreyi kısaltmanın bir yolu var mı ?

telnet yaptIGInIz makinenin bUyUk ihtimalle DNS kaydI yoktur ve linux makine de
kendisine baGlanIldIGInda makinenin DNS kaydInI bulmaya CalISIyordur. Bu
gecikme bUyUk ihtimalle ondan kaynaklanIr. COzUm olarak telnet CektiGiniz
makinenizin IP sini ve ismini linux teki /etc/hosts dosyasIna yazmayI
deneyebilir veya DNS kaydInI yapabilirsiniz.
Denedikten sonra sonucu bildirirseniz sevinirim.