[LINUX:11364] Re: Linux & DataBase.

Subject: [LINUX:11364] Re: Linux & DataBase.
From: 4TR Internet Solutions (webmaster@4tr.de)
Date: Fri 17 Dec 1999 - 20:13:43 EET

Selamlar,

> Ben bir konuda yardiminizi isteyecektim.. eLimde bir exceLL dosyasi war. bu dosyayi bir sql e servera aktarmak istiyorum.. acaba boyle bir seyi mysql de nasiL yaparim?.. yardimci olursaniz sevinirim.
> Birde sanirim exceLL de hazirlanmis db leri WinNT aLtindaki SQL de sql formatina cevirebiliyoruz. bu sql i linux ortamina aktarmamiz mumkun oLurmu acaba????
>
> kolay geLsin.
>
> Murat Eray KORKMAZ
> mulik@ktu.edu.tr

Konuyla ilgisi var mi cok emin olmadan gönderiyorum bilginize.

Gunden gune Web uygulamalarinda DataBase eri$imi populerligini daha da
arttiriyor. Bu konudaki "Case Tool" geli$tiren firmalardan Allaire'i web
i$ine girmi$ olanlarimiz Homesite urunu ile taniyacaklardir. $u aralar
yine Allaire in Web DataBase uygulamasi olan ColdFusion 'un Linux icin
beta testleri denenmekte. (http://beta.allaire.com)

Eger maksat WEB uzerinde DataBase uygulamalari geli$tirmek ise iyi bir
alternatif oldugunu du$unuyorum ve denemenizi tavsiye ederim.

Ancak ColdFusion'un kotu bi yani var; resmi olarak cali$abilmek icin
RedHat 6.x gerektiriyor. Bu durumu Slackware kullanan birisi olarak ben
de ba$ta cok sevmemi$tim. Inat edip Slackware 7.0 da da cali$tirmayi
ba$ardim. Boyle bir deneme de bulunacak arkada$ olursa yardimci
olabilecegimi iletmek isterim.

Sevgiler,

Tarantor