[LINUX:11362] Re: ne oluyor bu diske

Subject: [LINUX:11362] Re: ne oluyor bu diske
From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Fri 17 Dec 1999 - 19:42:01 EET

evet olabilir...
aklima gelen ilk ve en siradan ihtimal..
temproray file'larin bayagi birikmis olabilir.
ve o yuzden diskin dolu gorunmus olabilir....
bilgisayari kapatinca bu temp dosyalari kaybolmustur.

temp dosyalari internet ve kurulan programlar yuzunden olusmustur. bir de bazi programlar calisirken cok fazla temp file olustururlar...

aklima gelen ihtimaller bunlar..

:-))

YILMAZ GULERYUZ
Network Engineer
BASARI TELEKOM

yilmazguleryuz@basari.com.tr
yguleryuz@hotmail.com
Home Tel. +90312- 285 06 77
Work Tel. +90312- 284 20 60
                   Ext. 5563

1 hafta kadar once diskimde hic yer kalmamisti, baktigimda bos yeri 0
olarak gormustum. Birkac sey silerek biraz yer acmistim (200 MB kadar)
ama yine de buyuk bir miktar kayipti.

Neyse ogle tatiline gittim geldim, diskteki bosluk 200 kusur MB'tan 1
GB'a cikmis.

Boyle birsey olabilir mi?

Alper Oguz
alper@eksen.com