[LINUX:11358] RE: Linux & DataBase.

Subject: [LINUX:11358] RE: Linux & DataBase.
From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Fri 17 Dec 1999 - 18:34:37 EET

Merhabalar

csv ye cevirip deniyebilirsin

csv benim bildigim en ilkel database formati; belki Linux tarafindaki SQL
sunucusu gorur csv dosyasini
csv de bildigim kadari ile fieldlar arasinda noktali virgul ile ayrilma
disinda hic bir muhabbet yok istersen bir dene

denersen sonucu soylersen (olumlu veya olumsuz) sevinirim

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F | R | E | E | D | O | M
Murat SULUHAN
Application Programmer
LifeIs("C++");