[LINUX:11345] Re: linux 2.0.0 y2k uyumlu mu?

Subject: [LINUX:11345] Re: linux 2.0.0 y2k uyumlu mu?
From: Tanju Aktug (aktugt@psurg.med.deu.edu.tr)
Date: Fri 17 Dec 1999 - 13:12:55 EET

Taner Eraslan wrote:

> Merhaba,
> Linux konusunda hic tecrubem yok. Ancak linux 2.0.0 kurulu bir sistem var ve
> 2000 yilinda sorun yasayip yasamayacagimi ogrenmem gerekiyor. Sistem su anda web
> server, dns server ve mail server olarak calisiyor. Bu servisleri calistiran
> programlarin versiyonlarini da bilmiyorum cunku nasil bakacagimi bilmiyorum.
...... kesildi ...

Makina bir administrator olmadan kendi kendine calisip, bu kadar hizmet
verdigine gore, ona birsey olmaz, merak etmeyin...

Bu arada PERL scriptlerini yaygin olarak kullananlarin, scriptlerini
gozden gecirmeleri icin 13 gun kaldigini animsatayim. 1.1.2000 de
scriptler tarihi 1.1.19100 biciminde gosterebilir. PERL yili 1900'den
sonra gelen yil sayisi olarak veriyor. Bazi script yazarlari da gelen
rakami 1900 ile toplayacaklarina, "19"'un yanina yazarak kullanmislar. O
nedenle download ederek kullandiginiz scriptleri gozden gecirin. Linux
ve PERL'de sorun yokken, kullandiginiz uygulamanin sorunu sonucu siz de
y2k sorunu yaşayanlardan olabilirsiniz...

Tanju Aktug