[LINUX:11336] dependencies ve samba

Subject: [LINUX:11336] dependencies ve samba
From: BAHADIR ARMAGAN (b_armagan@yahoo.com)
Date: Fri 17 Dec 1999 - 10:12:39 EET

merhaba,
Rpm kurarken bu dependency olayini nasil cozecegimi hala bulamadim.
Bir ornek vereyim, bir paket kurarken bazi dosyalarin (paketlerin
degil) gerekliliginden
bahseden hata mesajlari aliyorum. Bu dosyayi hangi paketi kurarak
temin
edebilecegim hakkinda bir bilgi yok. Dogal olarak bu paketleri bulmak
tam bir iskence. Bir de buldugunuz paket baska dosyalar gerektiriyor
ya da cakisiyorsa cikin isin icinden cikabilirseniz. -- force --nodeps

parametrelerini kullandigimdada su an sayamayacagim bir cok problemle
karsilastim.
Bunun icin nasil bir cozum onerebilirsiniz.

Onemsiz bir Not:Gecen gun samba paketiyle Nt PDC'ye login olmayi
anlatan bir
dokuman okudum... Dokumanda tam olarak smbpasswd komutunu su an
hatirlamadigim
birkac parametreyle kullanarak (dokumanda smbclient'in adi bile
gecmiyor)
login olmaktan falan bahsediyor... onlarca saat kaybetmeme neden
oldugu
icin bu dokumani yazani bulup duygu ve dusuncelerimi en icten bir
sekilde ifade etmek isterdim. PDC'ye login olamadim henuz ama en
azindan
workgroupdaki bilgisayarlari gorebiliyorum. TkSmb diye bir script ile
baya
faydali isler basardim. Daha iyi scriptler varsa gonderir misiniz
lutfen.
xsbrowser scriptini calistiramadim