[LINUX:11299] RE: Yardimlarinizi bekliyorum...

Subject: [LINUX:11299] RE: Yardimlarinizi bekliyorum...
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Thu 16 Dec 1999 - 17:52:41 EET

>ben.Bilgisayarim PIII 450 Ekran karti Ati Rage 128 Rad Hat 6.0 fakat
bunu
Linux'un ati suruculeri bayagi iyi. Gerci seninkiyle hic calismadim ama
rage IIC 'de hic sorun yasamadim. mach 64 cipliydi galiba. Xconfigrator
da daha dikkatli bak. sag sutunda ciplerin listesi olacak.

>bir turlu kuramadim.Sorun Ekran kartini tanittigim zaman meydana
>geliyor.Daha dogrusu tanitamadigim zaman.Ekran kartim Listede yok.Bende
SVGA
Oldukca genis bir ati listesi var, Xconfigrator'a baktin mi?

>seciyorum.Ama Program tanimiyor.Ekran tamamen gidiyor ve geri
>gelmiyor.Bastan baslatmak zorunda kaliyorum.Bu seferde tekrar tekrar
kurmak
Bir dk niye baslatmak zorunda kaliyorsun? Kitlendiyse alt-f2 vs ile
baska bir ekrana gecip kill et.

>zorunda kaliyorum ve her seferinde ayni yerde kaliyorum.Lutfen bana
acil
>yardim edin..
Bir dk galiba sen kurulum aninda ugrasiyorsun o yuzden bastan
kuruyorsun. :) Orda X'i configure etmeyiver (skip). Kurulum tamamlanip
makinan bir acilsin, sonra yukarida dedigim programla X'i ayarlarsin.

Alper Oguz
alper@eksen.com
uin: 4073197