[LINUX:11288] Yardimlarinizi bekliyorum...

Subject: [LINUX:11288] Yardimlarinizi bekliyorum...
ahmete@arcelik.com.tr
Date: Thu 16 Dec 1999 - 14:00:55 EET

Daha oncede bu mail'i atmistim.Fakat geri donen olmadi.Sanirim cok
mesgulsunuz.Ama olsun yinede yardimci olursaniz sevinirim.Tekrar anlatayim
ben.Bilgisayarim PIII 450 Ekran karti Ati Rage 128 Rad Hat 6.0 fakat bunu
bir turlu kuramadim.Sorun Ekran kartini tanittigim zaman meydana
geliyor.Daha dogrusu tanitamadigim zaman.Ekran kartim Listede yok.Bende SVGA
seciyorum.Ama Program tanimiyor.Ekran tamamen gidiyor ve geri
gelmiyor.Bastan baslatmak zorunda kaliyorum.Bu seferde tekrar tekrar kurmak
zorunda kaliyorum ve her seferinde ayni yerde kaliyorum.Lutfen bana acil
yardim edin..

Simdiden tesekkurler