[LINUX:11277] Yardiminiza Ihtiyacim Var.

Subject: [LINUX:11277] Yardiminiza Ihtiyacim Var.
ahmete@arcelik.com.tr
Date: Thu 16 Dec 1999 - 09:56:26 EET

Ben yeni bir linux kullanicisiyim.Bilgisayarima Radhat 6.0 kurmaya
calisiyorum.Fakat Ekran kartini tanitmaya geldigimde takiliyorum.Ekran karti
turlerinde Benim ekran kartim yok.Bir SVGA seciyorum monitoru tanitiyorum
ekran karariyor ve bir daha gelmiyor kitleniyor.Bu sorunumu nasil
cozebilirim.Lutfen yardim edin...

PIII 450
64MB RAM
Ati Rage 128