[LINUX:11264] Re: Staoroffice media key

Subject: [LINUX:11264] Re: Staoroffice media key
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Wed 15 Dec 1999 - 23:59:05 EET

> elimde staoroffice 4.0 ve 5.0 var ama bir eşşeklik ediğ bunların cdkey ini
> kaybettim simdide starofice i kuramıyom. Acaba mediakey olmadan register
> edebilirmiyim.Sanırım hayır elınde medıakey olan varsa kutfedıp bana
> emaillerebilirmi?

yav StarOffice key istemio ki. 5.1 istemio en azindan. bi sorun cikmadan
kurdum ben, eski versionlar konusunda bisii diemicem :/ 5.1 almai
deneseniz? <:}

bu arada herkeste StarOffice bi yigin process calistirio mu? sadece
program calissa (herhangi bi dosya acik olmasa yani) bile 5-6 tane
soffice.bin gozukuyo ps'te. arkadasim chart ciziodu, 16'ya kadr cikti
process sayisi.

normal mi bu?

tesekkurler, sevgiler+saigilar vs
dd