[LINUX:11258] Re:

Subject: [LINUX:11258] Re:
From: Hakan Aribas (aribashak@hotmail.com)
Date: Wed 15 Dec 1999 - 22:01:22 EET

Turan Yuksel'e ben de katiliyorum. Ornegin Garanti Bankasi'ndaki birisine
icinde JPEG bulunan bir email gondeririseniz bir hata mesaji veriyor ve
deneme basarisizlikla sonuclaniyor. Biz de oradaki bir arkadasla
mail'lesirken JPEG'leri ZIP'leyip gondermeye basladik ve sorunu(!) cozmus
olduk. Bu sekilde email'deki attachment'in decode edilip, dosya tipinin
belirlenmesi yontemi de cope gitmis oluyor, cunku asil dosya bir ZIP
arsivinin icinde! Sonuc olarak yasaklama hicbir seye cozum getirmiyor,
mutlaka insanlar bunlari asacak alternatif yontemler bulabiliyorlar!.. :-)

Hakan.