[LINUX:11241] Re: apache

Subject: [LINUX:11241] Re: apache
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Wed 15 Dec 1999 - 16:51:32 EET

On Wed, 15 Dec 1999, Erdem Taskiran wrote:

> Apache ile ilgili tek ip kullanarak virtual hosting yapan varmi? ve bu işin
> tricks leri neler bi açıklayabilirmi acaba. Teşekkürler.

Selamlar,
Bu olaya named based Virtual Hosting denmekte
Isin tricki DNS uzerinde virtual hosting yapacaginiz hostlar icin name
tanimlarini ayni IP'yi gosterecek sekilde yapmak..
Ornegin
www.aaa.com IN A xxx.xxx.xxx.xxx
www.bbb.com IN A xxx.xxx.xxx.xxx

Daha ayrintili bilgiyi DNS-HOWTO dokumanlarinda bulabilirsiniz..

Apache icin ise:

http://www.apache.org/docs/vhosts/name-based.html adresinden ise apache
ile ayrintilari alabilirsiniz(Bu arada Akgul hocam bilkentin adresini
vermek isterdim ama ben baglanmaya calistigimda gocuktu..:(( )

iyi calismalar

dS