[LINUX:11155] Re: kullanicilari tasimak

Subject: [LINUX:11155] Re: kullanicilari tasimak
From: turan yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Tue 14 Dec 1999 - 00:10:01 EET

On Mon, Dec 13, 1999 at 07:42:00PM +0200, Tayfun ASKER wrote:
> slak 3.4 ile calisan bir linux makinasindaki kullanicilari slak 7.0 ile
> calisan yeni bir makinaya tasimam gerekiyor.
> yapmayi dusundugum sey passwd ve shadow dosyalarini yeni makinaya
> kopyalayip daha sonra eski makinadaki /home dizininin oldugu diski yeni
> makinanin /home dizini altina kopyalamak.
>
> mail box'lar, email aliaslari ve /etc altindaki bazi konfigurasyon
> dosyalarida yeni makinaya tasinacak tabii.

Ben de bu konuyu merak ediyorum: Genelde yeni nesil linux dagitimlarinda
MD5 password'ler var. Ama eskileri daha farkli birsey kullaniyor (DES turu
muydu ?). Dolayisiyla eski /etc/shadow'lar ile yeni /etc/shadow'lar uyumlu
olacak mi?

Not: Web sayfalari ve httpd konfigurasyonunu atlamis olabilirsin. Ayni sey
innd icin de gecerli, eger news sunucunuz varsa.

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr