[LINUX:11148] snmpd ve mrtg

Subject: [LINUX:11148] snmpd ve mrtg
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Mon 13 Dec 1999 - 22:14:31 EET

Merhaba

Redhat 6.1'de start ediyorum. 161 ya da 162 portlarina telnet cektigimde
cevap vermiyor. Ne yapmam gerek? mrtg'yi kurmaya calisirken sorun
olmustuda...

mrtg hakkinda baska birsey sorayim, ben snmpd kurulu bir linux'u mesela
ayni makinayi router gibi bilgi almakta kullanabilirim degil mi? O
amacla ugrasiyordum zlib, gd ve libpng'yi kurdum. mrtg'nin run
dizinindeki cfgmaker programini calistirinca baglanamama vs hatalari
verdi. Ama sorunumun dedigim gibi snmpd oldugunu saniyorum.

Bir de mrtg.conf'ta bu yonde ne degisiklikler yapilacagini
soyleyiverirseniz cok mutlu bir adam olurum. ;)

Iyi aksamlar.

Alper Oguz
alper@eksen.com
uin: 4073197