[LINUX:11145] RE: fax server

Subject: [LINUX:11145] RE: fax server
From: Reşit Kurtkaya (resitk@agbanadolu.com.tr)
Date: Mon 13 Dec 1999 - 21:23:14 EET

hylafax senin istediğin gibi bir program zaten win9x kullanıcıları için whfc
diye bir program var onu client lara yüklüyorsun ve registry kayıt gibi bir
opsiyonu var onu çalıştırdığında otomatik olarak yazıcı gibi
görebiliiyorsun. sadece server ın IP sini vermen yeterli oluyor... ayrıntılı
bilgi hylafax.org da var.....