[LINUX:11136] Re: staroffice 5.1 setup /repair ???

Subject: [LINUX:11136] Re: staroffice 5.1 setup /repair ???
From: cahit (cahit@marun.edu.tr)
Date: Mon 13 Dec 1999 - 17:51:42 EET

selamlar:
rh61 ve so51'i sorunsuz kurdunuz??..
benim sorunlarim so51icin gerekli lib i kurarken basladi.. RH61 ustune bir
sekilde lib kurdum. ancak ondan sonra sistem acilmadi..
acilista --- shard lib 6.. -- gibi bir hata veriyor.. ve kaliyor..
eminim kurdugum yeni lib dir..
----- cozum turkuaz yeniden kurdum ancak so51 heniz denemedim.. adı gecen
lib nasıl kurulur.. RH61 de bu lin zaten var MI???
devamında so51... bir el atinda kuriyim sunu cok merak ettim:))

cahit