[LINUX:11123] diskim doldu

Subject: [LINUX:11123] diskim doldu
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Mon 13 Dec 1999 - 12:31:08 EET

Merhaba

Bugun ise geldigimde Redhat 6 linux makinanin diskinin doldugunu gordum.
Bos yer 0'di. Once kullandigim rinetd programinin log dosyasinin boyunun
800 MB oldugunu gordum silip tekrar yarattim ama ilginctir birsey
degismedi. squid'in cache'ini silip tekrar yaratarak kapladigi kadar
alan kazandim. Ama dikkatimi ceken /proc dizininin 900 MB tutmasi oldu.
Asagida kullandigim du komutu ve ciktinin bir bolumu var. proc dizini
diskte yer kaplamiyor diye biliyordum ama sonucta bu cikti dogru olmali
cunku 2.5 GB lik diskte 230 MB bos yer var. Ben bunu biraktigimda 700 MB
civarinda bos yer vardi. Ne olabilir?

# du -L -m |sort -r >/dizinler

912 ./proc
809 ./proc/419/fd