[LINUX:11115] Re: program kurmak

Subject: [LINUX:11115] Re: program kurmak
bbolat@ana.cc.yildiz.edu.tr
Date: Mon 13 Dec 1999 - 00:25:14 EET

ilk adimin dogru aslinda. readme dosyasini oku. eger kuracagin
programin rpmleri varsa elinde direk rpm ile kurarsin. (bkz. rpm --
help) yok elindeki program targz ise once
 tar -zxvf program
 sonra cd /programin_directorysi,
sonra readme dosyasinda yazanlar. bu da genelde

./configure
./make
./make install

gibi bisilerdir.(bkz. readme dosyasi). eger readme' de yazanlari tam
yaptigin halde sorun varsa, hata mesajini maille, bakalim.

Aia Ancalima!