[LINUX:11113] Re: Internet Explorer.

Subject: [LINUX:11113] Re: Internet Explorer.
From: Ceyhun ALVER (ceyhun_a@hotmail.com)
Date: Sun 12 Dec 1999 - 21:01:35 EET

arkadaslar bu konu uzerine iki satir da ben yazayim dedim..

internet explorer microsoft urunu ve ayni sekilde gene bir microsoft urunu
olan windoze altinda calisiyor. bu yuzden netscape'den bir adim onde olmasi
bence cok dogal. eger internet explorer for linux gibi bir sey cıksa, ie ile
netscape'in linux altindaki performanslarini karilastirarak daha iyi bir
sonuc elde edilebilir diye dusunuyorum.

ayrica bir sey daha var. ie, html kodlarini netscape'e gore cok daha esnek
yorumluyor. netscape en ufak bir hatayi kabul etmezken, ie gozardı
edebiliyor. bir site ie ile cok duzgun acılabilirken, netscape'de bos bir
sayfa ciktigi oluyor. yani netscape ie'ye gore daha kati. ozellikle amator
webmaster'larin hazirladiklari sitelerde ie'nin farki ortaya cikiyor.

iyi calismalar
ceyhun