[LINUX:11107] Apache Yansilari

Subject: [LINUX:11107] Apache Yansilari
From: Mustafa Akgul (akgul@bilkent.edu.tr)
Date: Sun 12 Dec 1999 - 16:48:51 EET

Merhabalar,

www.apache.org ve onunla ilintili
java.apache.org, perl.apache.org, jakarta.apache.org, xml.apache.org ve
php.apache.org'un hepsi Bilkent'te yansilaniyor.
zaten jakarta ve xml dsindakiler var idi.
apache.org'un yasni sartlarind ahic bir degsiklik olmiyacak sarti var.
ben buna ragmen ilk sayfada degsiklik yapan bir script (bir Sed scripti)
yazdim. herhangi bir sekilde sorun olursa doguran adrsleini de vereyim

www.apache.org apache.bilkent.edu.tr
xxx.apache.org apache.bilkent.edu.tr/xxx/

burda xxx: perl, java, jakarta ve xml degerlerini alir

php.apache.org zaten dogurdan www.php.net'e isaret ediyor ve onun
Turkiye yansisi ise tr.php.net'dir.

Bilgilerinize

Saygilar